ח"כ חיים ביטון: "אנחנו עסוקים בפתרונות, לא בכיסאולוגיה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ חיים ביטון: "אנחנו עסוקים בפתרונות, לא בכיסאולוגיה"

    ח"כ חיים ביטון ב'מהדורת הבוקר': "דרעי הוא הנפגע העיקרי מליברמן בגלל הקשר האישי שהיה להם והוא אומר אני מוכן למחול לליברמן על הפגיעה האישית אם הוא ישנה את דעתו ויחזור בו. אנחנו לא עסוקים בכיסאולוגיה, אלא בפתרונות לבעיות שלנו"

    צילום: יעקב כהן
    9:30
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ עמית הלוי: "הסיסמה 'לעולם לא עוד' חסרת כיסוי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חיים ביטון (ש"ס) מסביר את התבטאותו של יו"ר המפלגה אריה דרעי על כך שהוא מוכן 'למחול' לליברמן. "הבעיה היא לא אישית של מישהו עם ליברמן אלא שהציבור נאנק תחת שלטון הממשלה הזו במשך עשרה חודשים שבהם הכו בו ללא רחם", אומר ביטון בריאיון למהדורת הבוקר עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן.

    לדבריו "דרעי הוא הנפגע העיקרי מליברמן בגלל הקשר האישי שהיה להם והוא אומר אני מוכן למחול לליברמן על הפגיעה האישית אם הוא ישנה את דעתו ויחזור בו. אנחנו לא עסוקים בכיסאולוגיה, אלא בפתרונות לבעיות שלנו". 

    עוד אמר ביטון בריאיון: "זו ממשלה שהתאימה לפקידי האוצר, למחלקות במשרד המשפטים. עלינו להכניס חרדים לתפקידים האלה במשרדי הממשלה".

    ביטון נשאל האם מפלגתו ערוכה לבחירות: "ש"ס מוכנה לבחירות באופן המיטבי ביותר. יש לנו בשטח את הנציגים טובים ביותר. ש"ס תקבל 10 מנדטים בבחירות הבאות, אנחנו ביציאה מתקופה קשה לקראת הגאולה".



    0 תגובות